Twee keer knipperen met je ogen en het is voorbij: 2018 ging nog sneller dan Max Verstappen in het afgelopen jaar. We nemen je mee langs de highlights!
Drukwerkdeal begon 2018 direct met het grootste nieuws voor ons bedrijf in jaren: we namen onze eigen, compleet nieuwe drukkerij in Deventer in gebruik. Flyers, spandoeken, brochures en meer rollen nu uit een gloednieuwe productiehal. En dat is een belangrijke stap in het verwerken van steeds meer bestellingen op steeds efficiëntere wijze.
Vanaf dit jaar heeft Drukwerkdeal een nieuwe partner voor de huis-aan-huisverspreiding van folders en flyers: de PostNL-dochter Spotta. Folders en flyers verspreiden wordt steeds populairder bij ons. Dus gingen we op zoek naar een partner met een grote staat van dienst en landelijke dekking. Spotta is de grootste aanbieder van huis-aan-huis en gepersonaliseerde reclamepakketten en online aanbieder van reclamefolders.
Wij zijn actief als mentorbedrijf voor de Bart de Graaf Foundation. De Foundation helpt jonge mensen met een beperking hun eigen bedrijf op te zetten. In die rol ondersteunen wij Iris een jaar lang bij het opstarten van haar bedrijf Medische Maaksels en haar missie om medische hulpmiddelen trendy te maken. Op 22 mei was zij te gast in het BNN-programma ‘Je zal het maar hebben’ met Tim Hofman. Een deel van de opnames werd op ons kantoor gemaakt. Kijk de aflevering hier terug.
Robin is dit jaar stad en land afgereisd voor heel wat leuke video’s, op zoek naar klanten die mooie dingen doen met hun drukwerk. Voor de campagne ‘Heb jij het al gedaan?’ ging hij op zoek naar mensen die nog nooit online drukwerk hadden besteld. En kwam zo uit bij de Gierige Gasten. Het resultaat: een stukje guerrilla-marketing van de bovenste plank.
Op zes november 2018 organiseerden wij voor de tweede keer ons eigen printevent voor alle grafisch professionals van Nederland: Print & Inspire. Het werd een supertoffe dag vol vette printart, vrolijke mensen en inspirerende sprekers. Wij nodigden klanten en printprofessionals uit om zich onder te dompelen in de toekomst van print. En zo zag het eruit!
Cadeaus uitdelen is misschien nog wel leuker dan cadeaus krijgen. En daarom deelde Drukwerkdeal dit jaar voor de tweede keer tien dagen lang cadeaus uit tijdens de Uitpak 10-daagse. Iedere deelnemer kon elke dag rekenen op een cadeau. Plus: voor enkele gelukkigen zaten er elke dag mooie hoofdprijzen bij. De deelnemers waren dan ook enthousiast. Een kleine greep uit de reacties op de Uitpak 10-daagse: ‘Mooi initiatief!’, ‘vrolijk en attent’ en altijd heel erg leuk om cadeautjes uit te pakken!’. Volgend jaar weer?
Ga je eindelijk van start als zelfstandige? Heb je een aantal geweldige marketingacties in de planning staan? Of sla jij je slag op die belangrijke vakbeurs? Hoe 2019 er voor jou ook uit gaat zien, wij helpen je graag om ook in het volgende jaar succesvol te zijn. Happy new year!
Knalt dagelijks keiharde copy uit zijn toetsenbord. Produceert rotsvaste content. En creëert concepten die grijpen, voor Drukwerkdeal.nl.
Lees meer van Jan Jaap Holdijk