Misschien noem je het duurzaam, eco, of groen. Wij willen het gewoon beter doen. Door onze uitstoot te verlagen, betere materialen aan te bieden en verantwoord om te gaan met grondstoffen. Zo werken wij vandaag aan jouw verhaal van morgen.
Wij geloven dat jouw business het verdient om gezien te worden. Nu en in de toekomst. Daarom helpen wij je te laten zien wie je bent. Met welk middel dan ook. Voor elk bedrijf, klein of groot, dat klaar is om indruk te maken.
Waar mogelijk bieden we bij elk product de minst belastende optie als eerste aan. Denk bijvoorbeeld aan PaperWise, dat gemaakt is van landbouwafval, Seaqual® Yarn, dat deels gemaakt is van gerecycled plastic uit zee of pvc-vrije plastics voor onze spandoeken.
Bij de productie van jouw drukwerk gaan we steeds beter om met energie, grondstoffengebruik en het verwerken van afval. Zo maken we voor de klimaatregeling in onze fabrieken gebruik van restwarmte, gebruiken we 100% stroom uit hernieuwbare bronnen en worden onze printers gemaakt en onderhouden van deels hergebruikte onderdelen.
De reis van onze drukkerij naar jouw voordeur of klant kunnen we steeds efficiënter doen. Door steeds vaker voor elektrisch transport te kiezen en door jou meer flexibiliteit te bieden in je keuze voor een bezorgmoment en bezorgdienst.
Als de wereld om je heen verandert, kan je zelf niet stil blijven staan. Voor een mooie toekomst moeten we ons dus aanpassen aan een veranderende wereld. Daarbij richten we ons op deze doelen.
Hoe zorgen we ervoor dat we onze impact verkleinen en tegelijk jouw verhaal verspreiden met print? Dat doen we met onze Positive Printing Principles. Zo blijven we met positiviteit werken aan jouw zichtbaarheid!
We werken eraan om elk bedrijf gezien te laten worden. Daar helpt elke afdruk bij.
We streven er elke dag naar om de positieve effecten van deze zichtbaarheid groter te maken en de negatieve kleiner.
We laten het goede niet de vijand zijn van het betere. Vele kleine stappen maken samen een grote sprong.
Onze marktpositie staat voor ons gelijk aan ons vermogen om impact te maken op de markt.
We willen hierbij leren van de beste voorbeelden in de branche en laten ons inspireren door de innovatie en voorbeelden van buiten.
De duurzaamste keuze is bij ons de meest voor de hand liggende keuze.
We gebruiken voor onze eigen communicatie- en promotiemiddelen altijd de duurzaamste optie.
We gaan op weg naar print met een netto positieve impact samen met onze leveranciers, partners en klanten.
We zijn transparant over de uitdagingen en de resultaten door in het jaarverslag te rapporteren over verduurzaming en de impact.
Onze doelen zijn om voor 2025 vrij van problematische plastics en voor 2040 CO2-neutraal te zijn.